Flotte elevresultater i realfag

Tre av våre elever utmerket i seg i Abelkonkurransen og fikk diplom for "Godt gjennomført" fra Matematikksenteret. I tillegg har en elev gått videre til landets 2. runde i årets kjemiolympiade.

Elever deltok på beredskapsøvelse i Våler kommune

Det var en øvelse hvor alle nødetatene var med, og Våler kommune fikk øvd sin kriseledelse. Våler kommune fikk også øvd på håndtering av evakuerte- og pårørendesenter (EPS).

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.

Reisebrev fra Vg2 Transport- og logistikk

Elever fra Vg2 Transport- og logistikk er på et mobilitetsprogram i Barcelona. Dette er i regi av Erasmus+ som er et utvekslingsprogram for elever og studenter innen EU- og EUS-området. Elevene har utplassering i flere lokale logistikkvirksomheter i uker.